@misc{Krycia-Chomińska_Agata_Wpływ_2013, author={Krycia-Chomińska, Agata}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 3 (16), s. 48-62}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest odpowiedź na pytanie, jakie są i jakie mogą być kierunki dalszych badań wpływu poszczególnych elementów marek, w szczególności nazw, na nabywców. Metodą analizy literatury zbadano dotychczas rozważane problemy i hipotezy w zakresie wpływu elementów marek na ich postrzeganie przez nabywców, przeprowadzono analizę dotychczasowych badań empirycznych oraz przedstawiono propozycje modelu i hipotez wynikających z luk badawczych}, title={Wpływ elementów nazwy marki na jej postrzeganie przez nabywców – badanie eksploracyjne}, type={artykuł}, keywords={marka, świadomość i wizerunek marki, nazwy, brand name, brand awareness and brand image}, }