@misc{Skowron-Mielnik_Beata_Budowanie_2014, author={Skowron-Mielnik, Beata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2014.358.02}, year={2014}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Management Forum, 2014, Nr 4, s. 25-38}, language={pol}, abstract={Potencjał biznesowy zaangażowania pracowników staje się coraz częściej dyskutowanym i szacowanym zjawiskiem. Brak dostatecznego zaangażowania stanowi wyraźnie dostrzeganą przez przedsiębiorców barierę rozwoju organizacji zarówno w sensie osiąganych wyników, jak i możliwości doskonalenia metod pracy. W artykule podjęta została próba pokazania możliwości budowania zaangażowania pracowników opartego na koncepcji employer brandingu. Za kluczowe uznano analizę czynników determinujących zaangażowanie w danej organizacji i trafny dobór proponowanych wartości dla pracownika (EVP) oraz, w konsekwencji, doskonalenie wybranych procesów kadrowych}, title={Budowanie zaangażowania pracowników w proces doskonalenia przedsiębiorstwa z wykorzystaniem employer brandingu}, type={artykuł}, keywords={zaangażowanie pracowników, wizerunek pracodawcy, EVP, employee involvement, employer branding, employee value proposition}, }