@misc{Łysik_Łukasz_Rozwiązania_2014, author={Łysik, Łukasz and Kutera, Robert and Machura, Piotr}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2014.1.25}, year={2014}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 1 (31), s. 330-339}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto problematykę kształtowania procesów komunikacji elektronicznej przedsiębiorstwa ze społecznościami internetowymi i związanych z nimi rozwiązań technicznych. Celem artykułu jest stworzenie i weryfikacja metody analizy i oceny rozwiązań komunikacji elektronicznej przedsiębiorstw dla społeczności internetowych. W dążeniu do realizacji głównego celu zaprezentowana zostanie istota rozwiązań komunikacji elektronicznej przedsiębiorstw w relacjach z klientami. Przedstawiono także społeczności internetowe w kontekście ich komunikacji elektronicznej z podmiotami rynkowymi. Analizie zostaną poddane wybrane aspekty komunikacji w społecznościach internetowych. Na bazie studiów literaturowych i doświadczeń praktycznych autorów, wypracowana zostanie wspomniana już metoda, zasadzająca się na punktowej ocenie istotnych aspektów komunikacji. Metoda zostanie zweryfikowana na bazie studium przypadku wybranego przedsiębiorstwa}, title={Rozwiązania komunikacji elektronicznej przedsiębiorstw dla społeczności internetowych – analiza i ocena}, type={artykuł}, keywords={komunikacja elektroniczna, społeczności internetowe, witryny internetowe, integracja mediów społecznościowych, electronic communication, social media, internet communities, virtual communities, social media integration}, }