@misc{Buchnowska_Dorota_Social_2013, author={Buchnowska, Dorota}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 44-54}, language={eng}, abstract={Wzrost popularności mediów społecznościowych przyciąga uwagę organizacji. Menadżerowie są w pełni świadomi, że media społecznościowe oferują organizacjom możliwości prowadzenia dialogu z milionami klientów i potencjalnych klientów na całym świecie i o każdej porze. Serwisy społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane przez firmy do zbierania danych, które można wykorzystać w celu zwiększenia satysfakcji klienta i rozwoju nowych produktów i usług. Możliwości zastosowania mediów społecznościowych w organizacji są jednakże znacznie większe. W artykule zaprezentowano koncepcję biznesu społecznościowego. Termin ten odnosi się do firm, które wykorzystują narzędzia social media we wszystkich obszarach funkcjonalnych. W tekście wskazano podstawowe obszary zastosowania tego rodzaju rozwiązań oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć}, title={Social business − a conceptual framework}, type={artykuł}, keywords={social business, social media, web 2.0 technologies, social networking service, biznes społecznościowy, media społecznościowe, technologie Web 2.0, serwis społecznościowy}, }