@misc{Haberla_Marcin_Wiedza_2013, author={Haberla, Marcin and Kuźmińska-Haberla, Aleksandra}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Managemet Sciences, 2013, Nr 2 (15), s. 62-72}, language={pol}, abstract={Współczesna gospodarka światowa określana jest mianem gospodarki opartej na wiedzy. Podstawą jej rozwoju stały się nowoczesne technologie, postęp naukowo− −techniczny czy innowacje. Wiedza ma znaczenie dla rozwoju gospodarczego i dobrobytu społecznego, decyduje też o konkurencyjności przedsiębiorstw. Bycie konkurencyjnym dla przedsiębiorstw oznacza zdolność do ciągłych innowacji, polepszania procesów produkcji, jakości produktów, zaspokajania potrzeb nabywców. Celem artykułu jest zaprezentowanie teoretycznego podejścia do znaczenia wiedzy i jej zarządzania w zwiększaniu innowacyjności przedsiębiorstw}, title={Wiedza jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw}, type={artykuł}, keywords={wiedza, innowacje, innowacyjność, zarządzanie wiedzą, knowledge, innovation, knowledge management}, }