@misc{Wysocki_Sławomir_Reguły_2013, author={Wysocki, Sławomir}, year={2013}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki Społeczne = Social Sciences, 2013, Nr 1 (7), s. 61-78}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano teorię oraz badania dotyczące sześciu reguł wywierania wpływu: reguły wzajemności, reguły zaangażowania i konsekwencji, reguły społecznego dowodu słuszności, reguły lubienia i sympatii, reguły autorytetu oraz reguły niedostępności. W badaniu wzięło udział trzynastu menedżerów z Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, które jest jednym z większych zakładów pracy we Wrocławiu. Celem badania było sprawdzenie ich znajomości powyższych reguł. (abstrakt oryginalny)}, title={Reguły wywierania wpływu - badanie menedżerów w organizacji}, type={artykuł}, keywords={manipulacja, reguły wywierania wpływu, badania, manipulation, rules of exerting influence, research}, }