@misc{Ejsmont_Wiktor_Wpływ_2012, author={Ejsmont, Wiktor}, year={2012}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Ekonometria = Econometrics, 2012, Nr 2 (36), s. 27-39}, language={pol}, abstract={W artykule autor próbuje porównać efektywności nauczania w szkole średniej w zależności od rożnego typu liczenia edukacyjnej wartości dodanej. W tym celu autor używa model do danych panelowych zaproponowany przez M. Aitkina i N. Longforda w 1986 r. W części empirycznej porównuje wyniki otrzymane za pomocą różnych metod. Na tej podstawie zostają wyciągnięte wnioski}, title={Wpływ wiedzy zdobytej w szkole podstawowej na późniejszy przyrost wiedzy w liceum}, type={artykuł}, keywords={efektywność nauczania, szkoła podstawowa, analiza danych panelowych, school effectiveness, elementary school, analysis of panel data}, }