@misc{Waśkowski_Zygmunt_Przesłanki_2023, author={Waśkowski, Zygmunt}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.14}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Waśkowski, Z. (2023). Przesłanki współtworzenia wartości dla klienta w biegach wirtualnych. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 244–256). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Interesującą płaszczyzną eksploracji badawczej są zachowania nabywców w kontekście pandemii COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2. Nie mniej ciekawe są nowe propozycje wartości dla klienta przygotowywane przez producentów czy usługodawców. W rozdziale poruszono problematykę współtworzenia wartości dla klienta na przykładzie nowych rozwiązań organizacyjnych obserwowanych na rynku rekreacji fizycznej i sportu. Rozważania teoretyczne zostały uzupełnione przykładem empirycznym opisującym nowatorską formułę wydarzenia sportowego, jakim w czasie pandemii stały się biegi wirtualne. Zaprezentowane wyniki badań ankietowych pozwoliły na identyfikację głównych determinant zainteresowania taką formą zorganizowanej aktywności fizycznej. Okazuje się, że motywatory hedonistyczne oraz społeczne odgrywają zbliżoną rolę, jeśli chodzi o akceptację i udział biegaczy w takiej imprezie sportowej, natomiast nie bez znaczenia są wcześniej zbudowane z nimi silne relacje czy renoma organizatora wydarzenia.}, title={Przesłanki współtworzenia wartości dla klienta w biegach wirtualnych}, type={rozdział}, keywords={wartość dla klienta, współtworzenie wartości, zaangażowanie nabywców, biegi wirtualne}, }