@misc{Nguyen_Ngoc_Thi_Hong_Postawy_2023, author={Nguyen, Ngoc Thi Hong and Rudawska, Edyta}, contributor={Sobocińska, Magdalena. Redakcja}, identifier={DOI: 10.15611/2023.65.7.13}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nguyen, N. T. H. i Rudawska, E. (2023). Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowaz okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 233–243). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Niniejsze badanie ma na celu ocenę postaw konsumentów wobec wybranych form marketingu mobilnego oraz przeprowadzenie analizy komparatywnej pomiędzy użytkownikami narzędzi mobilnych w Polsce i Wietnamie. Badania empiryczne przeprowadzono wśród 792 przedstawicieli pokolenia Z z tych dwóch państw. Otrzymane rezultaty wskazują, że zarówno wietnamscy, jak i polscy respondenci mają pozytywny stosunek do trzech kategorii działań mobilnych – witryn mobilnych, aplikacji mobilnych i mobilnych sieci społecznościowych. Jednak SMS/MMS to dwie formy najmniejszego zainteresowania w obu krajach. Wyniki badań dostarczają pewnych sugestii dotyczących identyfikacji konkretnych strategii dla każdej formy marketingu mobilnego. Stały się one również podstawą do zaproponowania sugestii i zaleceń służących zwiększeniu stopnia adaptacji marketingu mobilnego.}, title={Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego: analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego}, type={rozdział}, keywords={marketing mobilny, postawy konsumentów, narzędzia marketingu mobilnego}, }