@misc{Rudnicka_Agata_Komunikowanie_2011, author={Rudnicka, Agata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 117-125}, language={pol}, abstract={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) coraz rzadziej traktowana jest jako koncepcja dyskusyjna, do której trzeba przekonywać. Obecnie nadrzędnym problemem staje się sposób wdrażania i rozwijania CSR w praktyce zarządzania. Wśród wielu czynników sukcesu decydujących o właściwym rozumieniu i praktycznym stosowaniu koncepcji znajduje się komunikowanie o społecznej odpowiedzialności. Celem artykułu jest zaprezentowanie różnych kanałów informowania oraz przykładowego podejścia strategicznego do komunikowania o społecznej odpowiedzialności ze szczególnym uwzględnieniem roli interesariuszy.}, title={Komunikowanie o społecznej odpowiedzialności między przedsiębiorstwem a interesariuszem}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, społeczna odpowiedzialność}, }