@misc{Ćwiklicki_Marek_Reakcja_2009, author={Ćwiklicki, Marek}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 49, s. 395-399}, language={pol}, abstract={Odpowiedź na zmiany występujące w organizacji i w jej otoczeniu powinna być szybka i efektywna. Zazwyczaj oddzielnie traktuje się sposoby reakcji na zmiany w otoczeniu i wewnątrz organizacji. Syntezę tych podejść otrzymuje się w metodzie hoshin kanari. Metoda ta dopasowuje organizację przede wszystkim do zmian pojawiających się w środowisku, w którym działa przedsiębiorstwo, ale także pozwala reagować na każdą modyfikację pojawiającą się wewnątrz. Następuje wtedy korekta strategicznych założeń i uwzględnienie ich w bieżącej działalności. Celem artykułu było pokazanie reakcji na zmiany zgodne z metodą hoshin kanari. (fragment tekstu)}, title={Reakcja na zmiany w metodzie hoshin kanari}, type={artykuł}, }