@misc{Borowska_Anna_Metody_2023, author={Borowska, Anna and Mateja, Adrianna}, contributor={Dudycz, Helena. Redaktor and Hernes, Marcin. Redaktor and Pondel, Maciej. Redaktor and Rot, Artur. Redaktor}, identifier={DOI: 10.15611/2023.51.0.01}, year={2023}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Borawska, A. i Mateja, A. (2023). Metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników. W: H. Dudycz, M. Hernes, M. Pondel, A. Rot (red.), Informatyka w zarządzaniu(s. 13-33). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.}, language={pol}, abstract={Doświadczenie użytkownika obejmuje wszystkie aspekty interakcji klienta z produktami i wpływa na sukces rynkowy. W literaturze wyróżnia się wiele metod badania tego zagadnienia, jednak nie uwzględniają one zazwyczaj emocji, jakich ludzie doświadczają podczas korzystania z produktu. Wobec tego na popularności zyskują metody neuronauki poznawczej. Zbieranie danych neurofizjologicznych jest jednak trudne, podatne na błędy i długotrwałe. Celem artykułu jest analiza najlepszych praktyk badawczych wykorzystujących techniki neuronauki poznawczej oraz opracowanie uogólnionej procedury wspomagającej proces projektowania i przeprowadzania badań w zakresie doświadczeń użytkownika. Cel zrealizowano na podstawie przeglądu literatury z lat 2017-2022 dotyczącej badań doświadczenia użytkownika z wykorzystaniem metod neuronauki poznawczej.}, title={Metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników}, type={rozdział}, keywords={metody neuronauki poznawczej, badanie doświadczenia użytkowników, projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów, cognitive neuroscience methods, user experience research, designing and conducting experiments}, }