@misc{Zymonik_Zofia_Klient_2011, author={Zymonik, Zofia}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 778-792}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono kształtowanie wartości dla klienta zewnętrznego. Zinterpretowano istotę i pojęcie klienta na tle historycznych uwarunkowań społeczno-gospodarczych. Pokazano, że w tworzeniu wartości produktu dla klienta zewnętrznego pomocni są klienci wewnętrzni. Zasugerowano, aby wartość produktu organizacji była wzbogacona o wartość kapitału ludzkiego. Powołano się na przykład koncernu Toyota, w którym te dwa rodzaje wartości tworzą swoisty łańcuch DNA. Przedstawiono autorski model tworzenia wartości dla klienta oparty na zasadach pozwalających na doskonalenie poziomu jakości życia.}, title={Klient i wartość tworzona dla niego w organizacji}, type={artykuł}, keywords={organizacja, klient, wartość dla klienta}, }