@misc{Zaremba-Warnke_Sabina_Orientacja_2011, author={Zaremba-Warnke, Sabina}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 741-754}, language={pol}, abstract={W artykule scharakteryzowano stosunkowo nową grupę potrzeb związanych z czystym środowiskiem. Przeanalizowano także rolę potrzeb czystego środowiska w funkcjonowaniu współczesnego przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem charakterystyki tzw. proekologicznego konsumenta. Przedstawiono również potrzeby proekologicznych konsumentów oraz wskazano sposoby ich zaspokajnia przez przedsiębiorstwo.}, title={Orientacja na potrzeby proekologicznego konsumenta}, type={artykuł}, keywords={potrzeby proekologicznego konsumenta, produkt proekologiczny, przedsiębiorstwo proekologiczne}, }