@misc{Tkaczyk_Stanisław_Komunikacja_2011, author={Tkaczyk, Stanisław and Kołuda, Jolanta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 667-683}, language={pol}, abstract={W pracy przedstawiono wybrane aspekty dotyczące procesu komunikacji oraz jego oddziaływania na lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych. Stwierdzono m.in., iż jednym ze sposobów na uzyskanie przewagi na konkurencyjnym rynku może być zaprojektowanie i wdrożenie odpowiedniego modelu komunikacji, który umożliwi firmie zbudowanie i utrzymanie trwałych więzi z jej klientami.}, title={Komunikacja jako czynnik kształtujący lojalność klientów w sektorze usług telekomunikacyjnych}, type={artykuł}, keywords={komunikacja, klient, lojalność, usługa, telekomunikacja}, }