@misc{Skrzypek_Elżbieta_Uwarunkowania_2011, author={Skrzypek, Elżbieta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 550-562}, language={pol}, abstract={W artykule wskazano na istotę i znaczenie nowej ekonomii we współczesnej gospodarce. Podkreślono rosnące znaczenie zasobów niematerialnych, w tym wiedzy i kapitału intelektualnego. Wskazano na podstawy nowoczesnej gospodarki. Położono nacisk na funkcję wiedzy klienta oraz wiedzy o kliencie w kształtowaniu jakości oferty rynkowej. Odniesiono się do lojalności klienta i wskazano czynniki wpływające na lojalność klienta. Przedstawiono czynniki oddziałujące na wartość klienta oraz satysfakcję klienta nowej ery. Pokazano także rolę relacji z klientem w kształtowaniu wartości kapitału intelektualnego.}, title={Uwarunkowania jakości klienta w realiach nowej ekonomii}, type={artykuł}, keywords={klient, satysfakcja klienta, nowa ekonomia}, }