@misc{Rojek-Nowosielska_Magdalena_Zasady_2011, author={Rojek-Nowosielska, Magdalena}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 504-513}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto próbę omówienia zasad społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) z perspektywy klientów. Przybliżona została idea SOP oraz jej zasady bazujące na deklaracjach przyjętych podczas obrad Okrągłego Stołu z Caux. Omówiono także pojęcie klienta i wzajemne zależności klient–przedsiębiorstwo. Dla pełniejszego obrazu poruszanych kwestii omówione zasady SOP zestawiono z oczekiwaniami współczesnego konsumenta. Uwidoczniono przez to, że założenia z Caux stawiają „wyższy poziom wymagalności” niż przedstawiony w badaniach empirycznych obraz oczekiwań konsumenta.}, title={Zasady społecznej odpowiedzialności przed-siębiorstw z perspektywy klienta}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (SOP), zasady prowadzenia działalnośći z Caux, klient}, }