@misc{Radzymińska_Monika_Próba_2011, author={Radzymińska, Monika and Jakubowska, Dominika}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 490-496}, language={pol}, abstract={Celem niniejszej pracy było ukazanie wpływu środków masowego przekazu na zachowania konsumentów w momencie pojawienia się informacji o zagrożeniu. Na podstawie przeprowadzonych badań określono determinanty mające istotny wpływ na prawdopodobieństwo zakupu mięsa w momencie informacji o chemicznym skażeniu mięsa.Wykazano m.in., że na prawdopodobieństwo zakupu mięsa w momencie informacji o zagrożeniu istotny wpływ mają czynniki związane z: percepcją zagrożeń chemicznych, postrzeganiem ryzyka związanego z konsekwencjami działania zagrożeń chemicznych oraz cechami deskryptywnymi respondentów. Stwierdzono, iż w momencie informacji o zagrożeniu zdecydowana większość konsumentów (ok. 70%) nie dokona zakupu produktów mięsnych, natomiast 20% nie zmieni swoich decyzji i będzie kontynuować zakup, wybierając sprawdzone wcześniej marki.}, title={Próba zidentyfikowania profilu potencjalnego nabywcy mięsa w obliczu informacji o zagrożeniu}, type={artykuł}, keywords={konsument, mięso i produkty mięsne, decyzje nabywcze, podejmowanie ryzyka}, }