@misc{Jończyk_Joanna_Ocena_2011, author={Jończyk, Joanna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 301-310}, language={pol}, abstract={Zasadniczym celem opracowania jest próba identyfikacji satysfakcji pacjentów będących klientami jednego z publicznych zakładów opieki zdrowotnej w województwie podlaskim w kontekście postrzeganej przez nich jakości usług. Ogólna ocena jakości usług przez respondentów jest pozytywna. Korzystnie oceniono warunki lokalowe w szpitalu, takie jak: wyposażenie sal chorych, estetyka wnętrz, stan sanitariatów i ich dostępność, czystość i higiena na salach chorych, a także liczbę łóżek w stosunku do powierzchni tych sal i ich wyposażenie. Pozytywnie oceniono również relacje z lekarzem prowadzącym oraz personelem pielęgniarskim. Z kolei oceny negatywne dotyczyły głównie stanu i dostępności aparatury diagnostycznej oraz praw pacjenta, takich jak: prawo do informacji o stanie zdrowia, do wglądu do dokumentacji oraz swobodnego wyboru lekarza.}, title={Ocena satysfakcji pacjenta w kontekście jakości opieki zdrowotnej}, type={artykuł}, keywords={zaufanie, relacje oparte na zaufaniu, kapitał społeczny}, }