@misc{Jefmański_Bartłomiej_Pomiar_2011, author={Jefmański, Bartłomiej}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 288-300}, language={pol}, abstract={W artykule scharakteryzowano nowe podejście w pomiarze jakości usług polegające na zastosowaniu elementów teorii zbiorów rozmytych. Wskazano najczęściej stosowane w badaniach jakości usług liczby rozmyte wraz z ich prezentacją graficzną oraz funkcjami przynależności. Dokonano krótkiego przeglądu wybranych badań światowych z zakresu jakości usług, w których zastosowano liczby rozmyte, oraz scharakteryzowano zastosowane w nich podstawowe operacje arytmetyczne na liczbach rozmytych.}, title={Pomiar i ocena jakości usług z zastosowaniem liczb rozmytych – aspekty metodologiczne i przykłady zastosowań}, type={artykuł}, keywords={pomiar, jakość usług, liczby rozmyte}, }