@misc{Greber_Tomasz_Audyt_2011, author={Greber, Tomasz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 240-248}, language={pol}, abstract={Audyty drugiej strony wydają się bardzo ważnym elementem komunikacji z klientem. Podczas nich dostawca ma możliwość sprawdzenia, czy wszystkie wymagania klienta zostały spełnione. Jest to zatem bardzo dobra droga do doskonalenia systemu zarządzania w zgodności ze standardami narzuconymi przez klienta. Niestety audyty drugiej strony nie zawsze są prowadzone idealnie. W artykule zaprezentowano niektóre problemy związane z nimi.}, title={Audyt drugiej strony jako badanie zadowolenia klienta i szansa na rozwój}, type={artykuł}, keywords={audyt, wymagania klienta, system zarządzania}, }