@misc{Gach_Daniel_Założenia_2011, author={Gach, Daniel}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 194-207}, language={pol}, abstract={Publikacja została poświęcona prezentacji istoty procesów współuczestniczenia klientów w działaniach firm związanych z doskonaleniem swojej oferty rynkowej. Przyjmując zaproponowane przez A. Tofflera pojęcie prosumenta, czyli osoby będącej jednocześ-nie przynajmniej częściowym wytwórcą dobra, które zostanie przez nią skonsumowane, podane zostały współczesne rozwinięcia i odmiany prosumeryzmu. Są to mianowicie masowa personalizacja i koncepcja consumer made (wykonane przez klienta). Wskazanie roli Internetu w rozwoju i intensyfikacji interakcji społecznych, w tym również w sferze gospodarczej, jest podstawą omówienia natury wirtualnych społeczności konsumenckich. W ostatniej części artykułu przedstawiona została przykładowa metodyka jej kreowania.}, title={Założenia i uwarunkowania procesu współuczestnictwa klientów w funkcjonowaniu firmy}, type={artykuł}, keywords={prosument, społeczność konsumencka, współtworzenie, oferta rynkowa}, }