@misc{Ejdys_Joanna_Benchmarking_2011, author={Ejdys, Joanna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 152-164}, language={pol}, abstract={W artykule przedsatawiono propozycję zbioru cech doskonałego nauczyciela akademickiego realizującego proces dydaktyczny. Źródło informacji stanowiły badania włas-ne przeprowadzone wśród studentów Politechniki Białostockiej, których poproszono o wskazanie pożądanych cech nauczyciela akademickiego, oraz przegląd kwestionariuszy wykorzystywany na potrzeby ankietyzacji nauczycieli przez studentów. Przeprowadzone badania pozwoliły na wskazanie ośmiu grup cech doskonałego nauczyciela, stanowiących podstawę procesu benchmarkingu. W artykule omówiono cztery etapy procesu benchmarkingu personalnego ze szczególnym uwzględnieniem etapu analizy danych. Wskazano przykładową listę pytań kontrolnych, która może być wykorzystywana na potrzeby samooceny.}, title={Benchmarking personalny narzędziem doskonalenia się nauczyciela akademickiego}, type={artykuł}, keywords={jakość kształcenia, doskonalenie kształcenia, benchmarking personalny}, }