@misc{Dziadkowiec_Joanna_Model_2011, author={Dziadkowiec, Joanna and Balon, Urszula}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 135-151}, language={pol}, abstract={Sukces organizacji zarządzanej przez jakość zależy w dużej mierze od orientacji na klientów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. W celu lepszego zrozumienia koncepcji funkcjonowania klienta wewnętrznego i zewnętrznego został opracowany model, którego głównym celem jest identyfikacja powiązań i sprzężeń zwrotnych umożliwiających skuteczne zarządzanie obydwiema grupami klientów. Model stanowi rozwinięcie koncepcji zarządzania przez jakość zgodnego z normami ISO serii 9000 i może stanowić jeden ze sposobów wdrażania działań doskonalących w organizacji.}, title={Model zapewnienia satysfakcji klientów wewnętrznych i zewnętrznych w organizacji}, type={artykuł}, keywords={klient wewnętrzny, klient zewnętrzny, satysfakcja klienta}, }