@misc{Domańska-Szaruga_Beata_Jakość_2011, author={Domańska-Szaruga, Beata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 120-134}, language={pol}, abstract={Na wysoce konkurencyjnym rynku usług bankowych, w sytuacji homogenicznego produktu bankowego i niemożliwości konkurowania ceną, jakość staje się ważnym czynnikiem konkurencyjności. W artykule poruszono problem specyfiki jakości w sferze usług bankowych ze zwróceniem uwagi na subiektywną ocenę tej jakości przez klientów. Rozważania poparto wynikami badań opinii klientów indywidualnych Banku Pekao SA na temat jakości oferowanych przez ten bank produktów.}, title={Jakość w sferze usług bankowych}, type={artykuł}, keywords={bank, usługi bankowe, jakość, klient}, }