@misc{Chojnacka_Małgorzata_Wybrane_2011, author={Chojnacka, Małgorzata}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 151, s. 73-85}, language={pol}, abstract={We współczesnym świecie szczególnie istotna jest umiejętność właściwego gromadzenia i przetwarzania informacji o konsumentach i ich zadowoleniu. Artykuł jest próbą oceny posiadanej wiedzy o konsumentach. Rezultaty analizy rzucają światło na istotę i rolę pomiaru satysfakcji klienta w organizacjach projakościowych.}, title={Wybrane aspekty pomiaru satysfakcji klienta - studium teoretyczno-empiryczne}, type={artykuł}, keywords={pomiar satysfakcji klienta, analiza danych satysfakcji klienta, organizacje projakościowe}, }