@misc{Zawadzki_Piotr_Istota_2011, author={Zawadzki, Piotr}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 1042-1052}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto próbę wskazania istoty promocji produktu turystycznego miasta jako ważnego elementu w procesie rozwoju gospodarczego. Prosperity wielu miast uzależnione jest w dużej mierze od inwestorów tworzących miejsca pracy i turystów wydających pieniądze w czasie swojego pobytu. Władze lokalne, chcąc zachęcić potencjalnych turystów do przyjazdu, muszą wykorzystywać w swoich działaniach różnorodne elementy marketingu, a o sile przyciągania decyduje ich umiejętne zastosowanie. Obecnie, aby odnieść sukces, nie wystarcza już samo przygotowanie atrakcyjnej oferty, ale niezbędna staje się odpowiednio dobrana promocja, dzięki której oferowany produkt zostanie wyróżniony spośród podobnych na rynku. Autor w opracowaniu przedstawił podstawowe cele promocji miasta, a także działania w zakresie komunikacji realizowane przez władze samorządowe.}, title={Istota promocji produktu turystycznego miasta}, type={artykuł}, keywords={marketing miejsca, produkt turystyczny miasta, promocja produktu turystycznego miasta}, }