@misc{Olszewski-Strzyżowski_Jacek_Wykorzystanie_2011, author={Olszewski-Strzyżowski, Jacek}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 869-882}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono analizę działań podejmowanych na różnych szczeblach (m.in. przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polską Organizację Turystyczną, Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej oraz Regionalne Organizacje Turystyczne i Regiony) w kraju i za granicą, wykorzystujące postać wielkiego Polaka – Fryderyka Chopina. Oferty z nim związane rozpatrywane mogą być w zakresie produktu turystycznego „miasto i kultura”. Zadaniem ww. instytucji i stowarzyszeń jest promocja Polski, zwłaszcza za granicą. Niestety dotychczasowe ich działania promocyjne z wykorzystaniem osoby Chopina nie były wystarczające, a dopiero te podejmowane w roku 2010, „Roku Fryderyka Chopina”, przynoszą spodziewane efekty.}, title={Wykorzystanie postaci Fryderyka Chopina w działaniach promocyjnych Polski}, type={artykuł}, keywords={turystyka, promocja, potencjał produkcyjny, Fryderych Chopin}, }