@misc{Nitkiewicz-Jankowska_Anna_Prośrodowiskowe_2011, author={Nitkiewicz-Jankowska, Anna and Jankowski, Grzegorz}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 857-868}, language={pol}, abstract={Zrównoważony rozwój, systemy zarządzania środowiskowego, ISO 14001 i wszelkie inne działania proekologiczne stały się w gospodarce XXI wieku bardzo istotnym elementem. Istotność ta, z jednej strony, polega na możliwościach gospodarowania we współczesnym świecie w sposób prośrodowiskowy, a z drugiej strony, pozwala na traktowanie tych działań jako narzędzi marketingowych. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych działań proekologicznych, które mają zastosowanie praktyczne w działalności turystycznej, a które mogą być i są wykorzystywane jako narzędzia marketingowe. W związku z postawionym celem głównym omówione zostaną determinanty oraz narzędzia pozwalające założenia te wdrażać w prowadzonej działalności gospodarczej człowieka w zakresie gospodarki turystycznej.}, title={Prośrodowiskowe narzędzia marketingowe stosowane w turystyce – rozważania teoretyczne i praktyczne}, type={artykuł}, keywords={zrównoważony rozwój, działania proekologiczne, działalność turystyczna, narzędzia marketingowe}, }