@misc{Kuraszko_Iwona_Model_2008, author={Kuraszko, Iwona}, year={2008}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 5, s. 40-47}, language={pol}, abstract={Artykuł jest analizą skuteczności modeli komunikacji. Wskazuje, że odpowiednia komunikacja korporacyjna jest instrumentem budowania długoterminowej wartości dla firmy i jej interesariuszy, stanowi element "społecznego handlu" i tworzy przestrzeń dla przepływu aktywów społecznych i technologicznych. Odpowiedni model komunikacyjny umożliwia firmie budowanie dobrych relacji z kluczowymi partnerami. Istnienie tej przestrzeni jest określona przez dwukierunkowy symetryczny model komunikacji korporacyjnej, które dostosowuje firmę do otaczającego go środowiska firmy. Model ten skupia się na szukaniu rozwiązań, które są korzystne dla wszystkich zaangażowanych stron i umożliwia wzajemne zrozumienie i akceptację. Dzieje się tak, ponieważ firma istnieje w sieci połączeń z różnymi partnerami, dlatego budowanie dobrych relacji stało się ważnym czynnikiem efektywności przedsiębiorstw.}, title={Model komunikacji dwukierunkowej symetrycznej w kontekście teorii interesariuszy}, type={artykuł}, }