@misc{Hołderna-Mielcarek_Bernadeta_Komunikacja_2011, author={Hołderna-Mielcarek, Bernadeta and Majchrzak, Katarzyna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 676-686}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania atrakcyjności turystycznej miast i ich turystycznej tożsamości w planowaniu skutecznej polityki komunikacji marketingowej. W artykule przedstawiona zostanie analiza i ocena działań z zakresu komunikacji marketingowej w turystyce miejskiej na przykładzie miasta Poznania. Wnioski wynikające z analizy komunikacji marketingowej Poznania pozwalają wskazać działania, które mogą korzystnie wpłynąć na wykreowanie jasnego i jednoznacznego obrazu miasta na globalnym rynku turystycznym.}, title={Komunikacja marketingowa w turystyce Miejskiej na przykładzie miasta Poznania}, type={artykuł}, keywords={turystyka miejska, atrakcyjność turystyczna, komunikacja marketingowa}, }