@misc{Bosiacki_Stefan_Rola_2011, author={Bosiacki, Stefan and Śniadek, Joanna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 388-399}, language={pol}, abstract={Turystyka biznesowa, pomimo zjawisk kryzysowych ostatnich lat, charakteryzuje się stałą tendencją wzrostową, będącą rezultatem liberalizacji i globalizacji w sferze gospodarczej, dynamicznego rozwoju infrastruktury kongresowo-konferencyjnej oraz wzrostu dobrobytu w Europie. Artykuł prezentuje wyniki przeprowadzonych w Poznaniu w roku 2010 badań, które wykazały, iż miasto jest postrzegane w kraju i za granicą jako ważne centrum targowe i biznesowe, a turystyka biznesowa jest głównym produktem turystycznym Poznania. Badania wykazały również, że władze samorządowe aktywnie kreują wizerunek miasta jako centrum turystyki biznesowej i aktywnie wspierają działania prowadzone w tym segmencie rynku turystycznego.}, title={Rola samorządu terytorialnego w rozwoju turystyki biznesowej w poznaniu}, type={artykuł}, keywords={turystyka biznesowa, samorząd terytorialny, cele i motywy przyjazdów biznesowych, promocja turystyki biznesowej}, }