@misc{Marciszewska_Barbara_Współpraca_2011, author={Marciszewska, Barbara}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 281-290}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest ukazanie roli współpracy przedsiębiorstw turystycznych z innymi sektorami gospodarki w dążeniu do tworzenia innowacyjnych produktów turystycznych. Podjęty problem jest przedstawiony na bazie analizy wybranych regionalnych strategii rozwoju społeczno-gospodarczego. Podstawowe wnioski są następujące: strategie rozwoju społeczno-gospodarczego nie odzwierciedlają wagi współpracy międzysektorowej jako istotnego czynnika rozwoju; jednocześnie zwraca się w nich uwagę na rolę innowacyjnych rozwiązań w kreowaniu produktów turystycznych jako czynnika konkurencyjności regionu, co może sugerować potrzebę umocnienia relacji między podmiotami różnych sektorów gospodarki.}, title={Współpraca międzysektorowa przedsiębiorstw a innowacyjność produktu turystycznego}, type={artykuł}, keywords={współpraca międzysektorowa, innowacyjność, produkt turystyczny}, }