@misc{Zarzycki_Piotr_Aktualne_2011, author={Zarzycki, Piotr and Stosik, Aneta}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 178-187}, language={pol}, abstract={Stan posiadanej wiedzy i umiejętność rozpoznania w zakresie celowości wybranych strategii i ich związków z otoczeniem, między konkurencją a dostępnością do informacji czy też między posiadanymi zasobami a metodami ich wykorzystania, winny wyzwalać w instytucjach potencjał do rozwoju i doskonalenia w zakresie zarządzania. Taki stan rzeczy odnosi się także do działalności obiektów noclegowych usytuowanych w strefie górskiej i podgórskiej, gdzie charakter działalności oraz sam odbiorca są specyficzne ze względu na formę turystyki, jaką podejmuje. W badaniach wykorzystano kwestionariusz wywiadu skategoryzowanego. Projekt był realizowany w 2008 r. w wybranych miejscowościach Tatr i Bieszczad. Uzyskane wyniki wskażą mocne i słabe strony organizacyjno-zarządcze badanych obiektów, jak również realizacji funkcji marketingowej w zakresie wykorzystania narzędzi promocji, strategii podnoszenia jakości obsługi klienta i generowania wartości dodanej oraz planowanego rozwoju.}, title={Aktualne problemy przedsiębiorczości podgórskich obiektów noclegowych na przykładzie Tatr i Bieszczad. Wybrane problemy organizacyjno-zarządcze}, type={artykuł}, keywords={turystyka, turystyka górska, przedsiębiorczość}, }