@misc{Michalska-Dudek_Izabela_Multipartnerskie_2011, author={Michalska-Dudek, Izabela}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 77-89}, language={pol}, abstract={W niniejszym artykule zaprezentowane zostaną wyniki badań dotyczących oczekiwań wobec programów lojalnościowych formułowanych przez polskich konsumentów, które zostaną skonfrontowane z wynikami badań autorki dotyczącymi wykorzystywania narzędzi służących budowaniu partnerskich stosunków z klientami przez menedżerów biur podróży funkcjonujących na polskim rynku. W drugiej części artykułu jako swoista odpowiedź na oczekiwania strony popytowej oraz możliwości strony podażowej scharakteryzowane zostaną kolejno: istota, przesłanki i podstawowe korzyści stosowania multipartnerskich programów lojalnościowych oraz pierwsze próby wdrożenia tego typu narzędzia budowania i nagradzania lojalności przez biura podróży w Polsce.}, title={Multipartnerskie programy lojalnościowe na rynku biur podróży w Polsce}, type={artykuł}, keywords={lojalność, programy lojalnościowe, multipartnerskie programy lojalnościowe, biura podróży}, }