@misc{Dyrda_Grażyna_Determinanty_2011, author={Dyrda, Grażyna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 55-64}, language={pol}, abstract={Lojalność klientów wyraża się skłonnością do ponownego skorzystania z oferty biura podróży oraz do upowszechniania jego pozytywnego wizerunku. W opracowaniu przedstawiono analizę wyników badania ankietowego, którego celem była próba wskazania czynników wpływających na lojalnościowe postawy klientów biur podróży. Uzyskane wyniki pozwoliły na sformułowanie wstępnych wniosków i wskazanie tych obszarów problemowych, które mogłyby się stać przedmiotem dalszych badań.}, title={Determinanty lojalnościowych postaw klientów biur podróży}, type={artykuł}, keywords={postawy konsumentów, lojalność klientów, biura podróży, badania ankietowe}, }