@misc{Adach_Olga_Strona_2011, author={Adach, Olga and Ryszkiewicz, Joanna}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 21-29}, language={pol}, abstract={Od czasu popularyzacji Internetu jego rola w różnych dziedzinach życia sukcesywnie wzrasta. Według raportu TNS OBOP i Google (2010), najczęściej za jego pomocą odbywa się poszukiwanie pomysłu na wyjazd, wybór miejsca wypoczynku oraz pozyskiwanie o nim wiadomości (odpowiednio w 65, 58 i 76% przypadków). Jego przydatność jako źródła informacji w branży turystycznej jest najwyżej oceniana przez osoby w wieku od 18 do 34 roku życia − jednocześnie ta grupa wiekowa jest najliczniej reprezentowana na stokach narciarskich (GUS 2008). Wydaje się zatem słuszne, że aby przyciągnąć jak największą liczbę klientów, stacja powinna mieć własną profesjonalną stronę internetową. W artykule przedstawiono problematykę wykorzystania stron internetowych wybranych polskich stacji narciarskich jako źródła informacji dla ich potencjalnych klientów.}, title={Strona internetowa stacji narciarskiej jako źródło informacji dla potencjalnych klientów}, type={artykuł}, keywords={strona internetowa, stacje narciarskie, Sudety, narciarstwo}, }