@misc{Woźniczka_Jarosław_Muzyka_2009, author={Woźniczka, Jarosław}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 80, s. 97-107}, language={pol}, abstract={Muzyka jako jeden z typowych rodzajów bodźców dźwiękowych należy do najczęściej wykorzystywanych elementów komunikacji marketingowej, co uzasadnia zainteresowanie badaczy jej sposobem oddziaływania na odbiorców. W prezentowanym artykule przedstawiono najważniejsze odmiany i zastosowania muzyki w reklamie, służące podnoszeniu komunikacyjnej skuteczności przekazu. Ponadto przywołano wyniki licznych badań poświęconych identyfikacji kognitywnych, afektywnych i wolicjonalnych reakcji nabywców na muzykę zawartą w reklamie, które to wyniki zdają się dowodzić jej ograniczonego lub niejednoznacznego wpływu m.in. na świadomość oraz postawę wobec marki lub reklamy bądź intencje zakupu marki.}, title={Muzyka jako element kreatywny w reklamie : sposoby wykorzystania i efekty oddziaływania na odbiorców}, type={artykuł}, keywords={kreacja w reklamie, rodzaje muzyki, reakcje nabywców}, }