@misc{Małachowski_Andrzej_Product_2009, author={Małachowski, Andrzej}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 82, s. 227-233}, language={pol}, abstract={Product placement to rodzaj reklamy polegającej na lokowaniu produktu (marki, hasła, symbolu itp.) w dowolnych mediach komunikacji i w"neutralnym" (niepromocyjnym) tle znaczeniowym. Dokonano przeglądu reklam typu product placement w internetowych przekazach multimedialnych: plikach w serwisach wideo, grach sieciowych (w tym on-line), wideoklipach muzycznych, plikach wideo w serwisach społecznościowych (w tym w wideo-blogach), transmisjach on-line (mediach strumieniowych), portalach TV tradycyjnej i stricte internetowej. Wskazano przesłanki sprzyjające rozwojowi product placement w e-reklamie, jak: rosnący udział e-reklamy w całym rynku reklamy; "dyskretny urok" reklamy typu product placement oraz dość wysoki (niekiedy ponad 40-procentowy) próg jej akceptowania przez użytkowników sieci, niskie relatywnie}, title={Product Placement w multimedialnej e-reklamie}, type={artykuł}, keywords={mutlimedia, e-reklama, product placement, koszty produkcji reklamy i jej dystrybucji}, }