@misc{Jelonek_Dorota_Przegląd_2009, author={Jelonek, Dorota}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 55, s. 112-121}, language={pol}, abstract={W artykule zaprezentowano wybrane metody pozyskiwania informacji o otoczeniu przedsiębiorstwa: analizę konkurencji, wywiad konkurencyjny, wywiad gospodarczy, monitorowanie otoczenia oraz wywiad społeczny. Scharakteryzowano wpływ czynników informacyjnych na monitorowanie otoczenia. Opisano świadomość informacyjną i ekspozycję na informacje obserwatorów otoczenia oraz otwartość na otoczenie i klimat informacyjny przedsiębiorstwa.}, title={Przegląd wybranych koncepcji pozyskiwania informacji o otoczeniu przedsiębiorstwa}, type={artykuł}, keywords={monitorowanie otoczenia, analiza konkurencji, wywiad konkurencyjny, wywiad gospodarczy, wywiad społeczny}, }