@misc{Bąk_Iwona_Skalowanie_2009, author={Bąk, Iwona and Wawrzyniak, Katarzyna}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 65, s. s. 58-68}, language={pol}, abstract={W artykule dokonano segmentacji rynku turystycznego w Polsce z zastosowaniem skalowania wielowymiarowego w dwóch wariantach: wariant I - rzeczywiste wartości mierników ruchu turystycznego zastąpiono rangami, wariant II - wykorzystano rzeczywiste wartości mierników. Dla każdego wariantu wydzielono i scharakteryzowano cztery segmenty rynku turystycznego. Następnie porównano otrzymane wyniki. Słowa kluczowe: skalowanie wielowymiarowe, segmentacja, rynek turystyczny}, title={Skalowanie wielowymiarowe jako narzędzie segmentacji rynku turystycznego w podregionach Polski}, type={artykuł}, keywords={skalowanie wielowymiarowe, segmentacja, rynek turystyczny}, }