@misc{Tarka_Piotr_Model_2009, author={Tarka, Piotr}, year={2009}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 65, s. s. 23-33}, language={pl}, abstract={Prezentowany artykuł opisuje zachowania rynkowe przedsiębiorstw fonograficznych w sferze metod rozwoju informacji marketingowej. Autor pracy przeprowadził badania empiryczne na próbie 56. przedsiębiorstw. W zakresie analizy danych wykorzystano analizę skupień. Umożliwiła ona przeprowadzenie segmentacji badanych firm w związku z przyjętym w artykule problemem badawczym. Słowa kluczowe: przedsiębiorstwa fonograficzne, segmentacja i analiza skupień}, title={Model analizy skupień w segmentacji zachowań rynkowych przedsiębiorstw fonograficznych}, type={artykuł}, keywords={przedsiębiorstwa fonograficzne, segmentacja i analiza skupień}, }