@misc{Olszówka_Kornelia_Personalizacja_2010, author={Olszówka, Kornelia}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2009; Nr 88, s. 222-237}, language={pol}, abstract={W pracy scharakteryzowano portale korporacyjne jako rozwiązanie wspomagające pracę organizacji poprzez prezentację ich istoty oraz funkcji. Przedstawiono taksonomię portali korporacyjnych w oparciu o kryteria: dostępu do portalu, podziału użytkowników, sposobu dostarczania użytkownikowi informacji, kontaktu i współpracy między użytkownikami oraz sposobu rozproszenia informacji korporacyjnej w całej organizacji. Omówiono także zagadnienie profilowania użytkownika, co jest niezmiernie istotne w procesie personalizacji portali korporacyjnych, zaprezentowano istotę procesu personalizacji tych portali oraz opisano jego etapy.}, title={Personalizacja portali korporacyjnych, czyli dostosowanie portalu do preferencji zidentyfikowanego użytkownika}, type={artykuł}, keywords={personalizacja portali, profil użytkownika, portal korporacyjny, użytkownik portalu}, }