@misc{Zelek_Aneta_Strategie_2010, author={Zelek, Aneta and Maniak, Grażyna}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 549-562}, language={pol}, abstract={W praktyce przedsiębiorczości w Polsce wciąż dominuje szkodliwe przekonanie o tym, że innowacja to wynalazczość technologiczna i jako taka jest zarezerwowana dla firm high tech. Walka z tym stereotypem jest niezwykle trudna i stawia przed specjalistami z zakresu zarządzania innowacjami poważne wyzwanie. W związku z tym celem referatu jest podjęcie próby redefinicji pojęcia "strategia innowacji" oraz próba dokonania autorskiej klasyfikacji innowacji. Autorki wyrażają przekonanie, że innowacyjność jest współcześnie kluczowym ogniwem myślenia strategicznego, dlatego problematykę innowacyjności rozpatrują w kontekście znanych w zarządzaniu strategicznym koncepcji rozwoju przedsiębiorstw w drodze innowacji. Na tle tego podejścia, w referacie zaprezentowano oryginalną, autorską koncepcję podziału innowacji - model kostki Rubika.}, title={Strategie innowatorów - koncepcja kostki Rubika}, type={artykuł}, keywords={strategia innowacji, innowacyjność, innowacje produktowe, innowacje rynkowe, innowacje technologiczne}, }