@misc{Wojnicka_Agata_Znaczenie_2010, author={Wojnicka, Agata}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 482-489}, language={pol}, abstract={W opracowaniu dokonano analizy przyczyn wzrostu znaczenia pozyskiwania i utrzymywania w firmie wartościowych, efektywnych i zmotywowanych pracowników. Autor przekonuje, iż zgodnie z trendami światowymi, również na polskim rynku pracy coraz większą popularność będzie zdobywała strategia budowania wizerunku dobrego pracodawcy. W opracowaniu zostały przedstawione istota employer branding i korzyści wynikające z wdrożenia tej strategii na podstawie najnowszej literatury oraz badań ankietowych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw.}, title={Znaczenie i zakres działań związanych z employer branding w Polsce}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie zasobami ludzkimi, employer branding, wizerunek pracodawcy, efektywność pracowników, zaangażowanie pracowników}, }