@misc{Skrzypek_Piotr_Outsourcing_2010, author={Skrzypek, Piotr}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 390-397}, language={pol}, abstract={Outsourcing procesów obsługi klientów to jeden z możliwych kierunków strategicznego rozwoju wielu polskich firm. Obserwowany w ostatnich kilkunastu miesiącach globalny kryzys spowodował, że wielu menedżerów zaczęło dokładniej analizować ten kierunek zmian. Niniejszy artykuł opisuje to zjawisko. Wskazuje również na najważniejsze zalety takiego rozwiązania. Przedstawia najczęściej wskazywane trudności i przeszkody. Autor prezentuje pogląd, że przejęcie procesów obsługi klientów przez firmę zewnętrzną wcale nie gwarantuje sukcesu żadnej firmie. Jednakże taki krok powinien pozwalać firmie na większą konkurencyjność na rynku i lepszą adaptację do zmieniających się warunków rynkowych.}, title={Outsourcing procesów obsługi klientów - ratunek w dobie kryzysu, czy ucieczka do przodu na czas prosperity?}, type={artykuł}, keywords={outsourcing, procesy obsługi klientów, kryzys}, }