@misc{Niemczyk_Jerzy_Benchmarking_2010, author={Niemczyk, Jerzy and Pruszyński, Michał}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 279-286}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest krytyczne przyjrzenie się benchmarkingowi strategicznemu z perspektyw różnych szkół w kontekście formułowania skutecznych strategii naśladownictwa. W artykule analizowane są wybrane ujęcia benchmarkingu strategicznego, wskazywane są słabości i mocne strony różnych definicji takiego benchmarkingu z perspektywy budowy skutecznych strategii naśladownictwa.}, title={Benchmarking strategiczny w kontekście budowania strategii naśladownictwa}, type={artykuł}, keywords={benchmarking, strategiczny benchmarking, strategia, naśladownictwo, imitacja}, }