@misc{Jung_Magdalena_Bariery_2010, author={Jung, Magdalena}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 117-126}, language={pol}, abstract={Rosnąca świadomość zagrożeń, jakie niesie ze sobą działalność gospodarcza, sprawia, iż prawne i społeczne otoczenie przedsiębiorstw wymusza na nich podejmowanie odpowiedzialności za bezpośrednie i pośrednie efekty prowadzonych działań. Wiele jest przykładów społecznej odpowiedzialności dużych czy średnich przedsiębiorstw, jednak wciąż niedoceniany jest w tym zakresie potencjał małych firm. W niniejszym artykule podjęto próbę określenia głównych barier, które utrudniają małym przedsiębiorstwom aktywność prospołeczną. Owe problemy wynikają zarówno ze specyfiki małych przedsiębiorstw, jak też z niedostosowania do nich narzędzi koncepcji CSR. Dlatego niezbędne jest indywidualne dopasowanie działań w obszarze społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw do sposobu zarządzania oraz zasobów ekonomicznych i personalnych małych organizacji.}, title={Bariery implementacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w małych przedsiębiorstwach}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, obszary, korzyści, bariery}, }