@misc{Jaremczuk_Kazimierz_Uwarunkowania_2010, author={Jaremczuk, Kazimierz and Kaliszczak, Lidia}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 108-116}, language={pol}, abstract={Względne pojmowanie sukcesu w działalności gospodarczej wyznacza szczególne znaczenie nie jednorodności, lecz różnorodności uwarunkowań o charakterze jakościowym, a więc kreatywności i innowacyjności. Różnorodność zatem postaw, zachowań pracownika, u podstaw których znajduje się kategoria wartości, umożliwia autentyczne współdziałanie, gdzie występuje zgodność wartości i celów przedsiębiorstwa oraz przyjętej przez niego strategii z wartościami i celami pracownika. Uwarunkowania zorientowane na przyczynę potęgują kreatywność oraz innowacje, a więc kształtują kulturę organizacyjną wspartą: emocją, zinternalizowanymi wartościami, współdziałaniem, odpowiedzialnością oraz zaufaniem.}, title={Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa}, type={artykuł}, keywords={sukces, uwarunkowania, podmiotowość, różnorodność, kultura organizacji}, }