@misc{Moroz_Mirosław_Innowacyjne_2010, author={Moroz, Mirosław}, year={2010}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 118, s. 341-349}, language={pol}, abstract={W artykule poruszono zagadnienie logistycznej obsługi klienta indywidualnego w handlu elektronicznym i pojawiającego się w tym kontekście problemu "ostatniej mili". Problem ten polega na wysokich kosztach i problemach organizacyjnych dostawy do klienta indywidualnego, co wynika z geograficznego rozproszenia, jak również ze sposobu odbioru przesyłki przez tego typu odbiorcę. Autor wskazał w drugiej części artykułu na sposoby redukcji problemu "ostatniej mili" z wykorzystaniem alternatywnych form dostawy. Zilustrował wyżej wymienione rozwiązania przykładami z polskiego rynku.}, title={Innowacyjne sposoby przezwyciężania problemu "ostatniej mili" w e-commerce}, type={artykuł}, keywords={e-biznes, e-commerce, problem "ostatniej mili", innowacje}, }